onsdag 22 mars 2017

Grön onsdag-Depend 469



Syntolkning: En hand mot petroleumblå bakgrund, med naglarna målade i limegrönt, som håller i en nagellacksflaska i samma färg.


Det är grön onsdag hos Karin idag. Jag hade inte planerat att vara med, men jag tilltalades så av Karins kommentar att det är helt okej att reprisera eller göra nailart. Det är det jag gör väldigt ofta, för att visa att det går att vara med i sådant här utan att köpa nya lack varje vecka. Så känslan blev att "en swatch kan jag bjuda på".

Idag blir det Depend 469, som jag visat flera gånger i nailarts, skittles och accenter men aldrig på egen hand. Så här års längtar jag alltid efter ljusgrönt, i både naglar och inredning, och detta är en väldigt uppiggande vårgrön färg. Lätt att matcha med andra färger och kul. Kanske inte den optimala färgen till min hudton, men jag gillar den och det är huvudsaken.

Kika in på Vacker och Underbar om du vill se mer grönt.

4 kommentarer:

  1. Fint! Och jag gillar också den där syrliga nyansen när våren börjar komma. =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack =) Ja, det är lite nyutsprungna blad över den. Jag väntar på att det ska explodera av grönt utomhus.

      Radera
  2. Vad roligt att du ville vara med, det här lacket är ju så snyggt så klart du ska visa det fler gånger! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket =) Det kommer att dyka upp igen, i olika varianter.

      Radera

Jag svarar kommentarerna här i min blogg så att alla har chansen att hänga med i diskussionerna.