tisdag 23 januari 2018

When all is said and done

Dagen som jag sade aldrig skulle komma är kommen. Det här är det sista inlägget jag skriver på den här bloggen. Det är ingen tragedi eller liknande som ligger bakom. Jag känner bara att jag inte har något att säga längre, och då min energi är begränsad, vill jag lägga den där den ger något. Beslutet har mognat fram under julen, när mina inlägg om att göra slut med julen möttes med direkt fientliga kommentarer, och under januari, när det har varit nästan tyst här. För mig ska sociala medier vara samtal, inte megafoner. Så bloggandet slutar här.

Jag vill säga tack till mina engagerade läsare. Frid och kärlek till er. Jag började som hårdrocksbloggare en gång i tiden, och jag avslutar därför med låten jag lovat mig själv att avsluta mitt bloggande med. Cans "Forever ends"

3 kommentarer:

  1. Meh!? *vinkar farväl* Ha det bäst!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kommer fortfarande att finnas kvar på Instagram och som läsare av din blogg =)

      Radera
  2. Vad tråkigt att höra att du lägger ner pennan, jag har emellanåt slunkit in här och läst lite om vad som händer i ditt liv... Ha det fint! MVH Norrländskan i Norrköping

    SvaraRadera

Jag svarar kommentarerna här i min blogg så att alla har chansen att hänga med i diskussionerna.