söndag 31 augusti 2014

Mitt bästa år sammanfattning augusti "Mina sinnen"

Ännu en månad har passerat och det var en månad som gick från högsommar till tidig höst. Fokus denna gång har varit mina sinnen. En sak har jag noterat när temperaturerna har krupit neråt-teet smakar bättre. Jag har försökt att verkligen njuta av den sköna känslan av nya lakan mot huden och njutit av musik från Adrian von Ziegler.

Nästa månads tema är "Min komfortzon". Mer om det imorgon. Jag har också gjort roliga och spännande saker som jag ska blogga om men det har varit en svår och jobbig helg.

2 kommentarer:

  1. I do love the cooler weather. Food tastes better, and bed becomes somewhere I can snuggle again (instead of melting).
    I hope your difficult and tough weekend was at least productive - and that the difficulties have gone.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Well, it was tough, but I fought it through and the problems seems a little more managable on the other side of a good nights sleep. The difficulties will be fought and overcome.

      Radera

Jag svarar kommentarerna här i min blogg så att alla har chansen att hänga med i diskussionerna.