måndag 26 juni 2017

Blå måndag-Appeal4 "Angel Summer Snowflake"


Syntolkning: hand med naglarna målade i ljusblått, håller i en flaska nagellack i samma färg.

Dags för blå måndag igen, den här första riktiga semesterdagen för mig. Har varit sugen på att måla naglarna, men har haft svårt att välja. Till slut fick det bli en favorit, ljusblått lack från det bra danska märket med det lite för långa namnet. Jag tycker att "Summer Snowflake" hade räckt bra. Annars är det här lacket riktigt bra, snygg ljusblå färg, med ett stick av rött utan att slå över i lila. Det finns ett litet skimmer, tillräckligt för att höja det över cremelack, samtidigt som det fortfarande fungerar som vardagslack. Appeal4 är ett riktigt bra märke, som jag saknar att få tag i nu när Edgy har slagit igen,

Vill du ha mera blått, kika in hos Emilie =)

6 kommentarer:

  1. Mjuk och fin färg, Summer Snowflake är passande! =) Ha en riktigt skön semester! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket=) Ja, de har verkligen lyckats med att göra en mjuk färg utan att den är mesig.

      Radera
  2. Snyggt! Jag har tyvärr inga av detta märke.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar =) Det är ett trevligt märke. Dock har jag tre stycken av det + ett överlack.

      Radera
  3. Fin och subtil färg! Jag har testat några lack från Appeal 4, överlack iaf och har för mig att jag även provat några andra lack.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket =) Subtil är en mycket bra beskrivning. Det är som sagt ett trevligt märke, och överlacket är riktigt bra =)

      Radera

Jag svarar kommentarerna här i min blogg så att alla har chansen att hänga med i diskussionerna.