tisdag 10 februari 2015

2 år tillsammans

Igår var en historisk dag i mitt liv, även om det inte firades med pukor, trumpeter och tal av kungen. Igår är det två år sedan jag och Goron träffades för första gången. Här kan ni läsa mitt blogginlägg om den dagen. Även om det var en trött måndagskväll som alla andra på ytan, så är det en fantastisk känsla i och med att jag aldrig har firat en tvåårsdag förut.

Det är något speciellt, det jag och Goron har. Ska jag förklara det kort så är vi ett team. Det är väldigt skönt att veta att vad som än händer så har jag honom.




8 kommentarer:

  1. How lovely. I have no idea when (or how) I met my partner.
    We have been together for a very long time (over 35 years) and I am grateful. Very grateful.

    SvaraRadera
    Svar
    1. 35 years, that's impressing =) I'm grateful for these 2 years and hope that some day we'll be celebrating 35 years, too.

      Radera

Jag svarar kommentarerna här i min blogg så att alla har chansen att hänga med i diskussionerna.