onsdag 31 december 2014

On the other shore-there's the end of the ar

Dags för årets sista inlägg. Det blir ett kort ett, lite musik och så mina nyårslöften, eller nyårsmål som jag föredrar att kalla dem, att kalla dem löften blir  så betungande, och det är lätt att piska sig själv om det inte blir som en tänkt sig.

Så mina nyårsmål är följande (några har jag lånat/inspirerats av av Lesthi)


  • Ta hand om mig själv bättre-i det ingår att äta hälsosammare och ta tid för återhämtning
  • Umgås mer med vänner
  • Träna minst en gång i veckan
  • Sluta göra grönt te i min stora temugg eftersom det alltid blir beskt
  • Att låta det roliga ta plats
Som avslutning bjuder jag gott nytt år med två låtar som har betytt en hel del under året. Speciellt den första som har varit den låt jag har lyssnat på för att orka med, och som har fått låna ut en av sina textrader till rubriken.




4 kommentarer:

  1. Great resolutions. I particularly like the last one.
    Happy New Year.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you. It's so easy to just cancel everything that is fun-and then sit there wondering why you're feeling bad.

      Radera
  2. Hoppas det går bättre med träningen för dig än vad det gör för mig hittills ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, tror du inte att jag går och blir lite förkyld så jag får boka av två pass.

      Radera

Jag svarar kommentarerna här i min blogg så att alla har chansen att hänga med i diskussionerna.