onsdag 7 december 2016

Grön onsdag med Isadora och Pahlish

Då var det dags för "Grön onsdag" hos Karin igen. Det var ett tag sedan jag med med, men häromdagen målade jag naglarna i grönt för att matcha min outfit till en "Game of Thrones"-kväll. Jag gick som huset Mormont, och deras vapensköld är just grön och svart.


På tre fingrar är det Isadoras matta lack 821 "Green planet" och två av dem har fått lite glitter i form av Pahlish "La Royale" som fick prova Isadora-lacket som underkläder. Lite tip wear är det, sidenmatta lack är snygga men känsliga.


Eftersom vi som är med i Grön Onsdag är med för att vi gillar grön (är du med fast du ogillar grönt så får du leva med bilden, självplågare där ;-) ) så bjuder jag på en bonusbild av min adventsstake. Tog bild ovanifrån så att man verkligen ser den gröna granformen. Ljusen blev också gröna i år. Jag gillar jul i vitt, grönt och dova färger. 


8 kommentarer:

Jag svarar kommentarerna här i min blogg så att alla har chansen att hänga med i diskussionerna.