lördag 9 augusti 2014

Bara ett livstecken

En hel vecka sedan jag bloggade senast. Det beror inte på att jag har tröttnat på bloggen utan på att jag har farit runt i verkligheten. Jag har hunnit med att gå i Stockholm Pride-paraden (det rekommenderar jag alla att gå och titta på eller gå själv, det är ren kärlek) samt besökt ett antal museer. Det har varit roligt men det var tröttande också, så de senaste två dagarna har vi tagit det lugnt och funderar på vad vi ska hitta på de kommande två veckorna av semestern.


2 kommentarer:

  1. Keep enjoying, and revelling in life.

    SvaraRadera
    Svar
    1. That is my plan. In Sweden, people are a bit pesimistic and thinks that summer is over, but I don't think so when the main part of August remains.

      Radera

Jag svarar kommentarerna här i min blogg så att alla har chansen att hänga med i diskussionerna.