onsdag 17 februari 2016

Grön onsdag-Isadora 821 "Green planet" + pronails stickers

Dags för Karins "Grön Onsdag" igen och idag blir det naglarna gjorda i ett syfte. De är gjorda för att matcha en klänning jag fortfarande inte har lyckats fånga på bild, men jag bar den på folkmöte i lördags. Den går i grön, svart och guld, det sistnämnda i romber. Så jag tog det snygga mörkgröna lacket från Isadora "Green Planet" och lade till stickers i form av fyrkanter från Pronails. På den ena handen valde jag två en kvadrat och en romb i guld, och en romb i grönt. På den andra blev det omvända färger. Tyvärr håller inte lacket vidare bra, så det här är liten ett "One night only"-lack.


Min högra hand.


Närbild på vänster långfinger.


Närbild på vänster tumme.

10 kommentarer:

  1. snyggt!!=) ja det är lite synd när det inte håller längre!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket =) Ja, det kan jag hålla med om. Å andra sidan så kan det finnas något fint i det flyktiga. Sedan så var jag inte så snäll mot den här lackningen. Jag både handdiskade och städade i den. Men livet före naglarna ;-)

      Radera
  2. Snyggt och läckert med dekalerna. =) Skönhet är vackert vare sig det varar i några sekunder eller årtusenden. Tidlöst!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar =) Ja, det är väldigt sant om skönheten, jag tänker på atlasfjärilen som bara lever i fyra dagar :) Dekalerna kom till för att matcha de liknande romberna som jag har på klänningen.

      Radera
  3. Jättefint, vore kul att se klänningen!
    Och jag har inte glömt dig, men jag är glömsk rent generellt...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket =) Du är inte ensam om att önska en bild på klänningen. Och jag tror inte att jag är bortglömd (antar att du menar dina lack)

      Radera
  4. Supervackert! Jag undrar verkligen hur din klänning ser ut. Och alltså hur du ser ut också! För jag tror aldrig jag sett dig på bild. I mitt huvud är du fortfarande tecknad såsom din profilbild.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket =) Jag måste fixa en bild, det hör jag.

      Radera
  5. Det blev jättefint! Kul att matcha små detaljer som naglar med en större helhet :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, är lite hedrad att någon från en så stor smink blogg besöker min lilla "blandblogg", och ja, jag gillar idén med helhet. Annars kan jag gilla att bryta av med färgstark klädsel, dova naglar och svart klänning, färgglada naglar.

      Radera

Jag svarar kommentarerna här i min blogg så att alla har chansen att hänga med i diskussionerna.