måndag 30 juni 2014

Mitt bästa år-Sammanfattning juni "mina drömmar"

Så har ännu en månad av mitt bästa år förflutit. Denna gång med temat "Mina drömmar". Juni har varit en sådan månad då drömmar har uppfyllts, inte med full symfoniorkester och klang och jubel, utan med en liten glad trumpet.

Den stora drömmen jag har uppfyllt är att jag har flyttat ihop med Goron. Tillsammans håller vi på att bygga upp vardagen tillsammans och det går framåt. Även om det bitvis har varit lite jobbigt så har vi aldrig vänt det mot varandra. Det är okej att vara trött och frustrerad, men det går att säga att "jag är frustrerad för att..." istället för att ta ut ilskan på den andre. Det är väldigt skönt. En annan dröm är att göra om lägenheten, och där har vi börjat att fundera och planera så smått.

I övrigt är de drömmar jag har på väldigt abstrakt nivå, just eftersom jag är på väg att landa i den stora sambodrömmen och stöpa om den till en skön verklighet =)

Imorgon ska jag skriva om juli månads planer.

2 kommentarer:

  1. How wonderful. And I hope that love and laughter join in with the trumpet chorus.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you, I hope so too =)

      Welcome to my blog. Is the translation working for you? If something doesn't make sense, don't be afraid to ask =)

      Radera

Jag svarar kommentarerna här i min blogg så att alla har chansen att hänga med i diskussionerna.